Doprava zdarma. Za dopravu autosedačky u nás neplatíte.

zavřít

Slovníček

3bodový pás

Jedná se o klasický bezpečnostní pás, který najdete v každém automobilu. K připevnění autosedačky k sedadlu jej použijete u modelů bez ISOFIXu a menší děti současně v autosedačce připoutáte 5bodovým pásem.

Větší děti, které potřebují autosedačku z kategorie 15-36 kg, budete poutat 3bodovým pásem. Zároveň s ním připevníte i autosedačku k sedadlu.

Vedení bezpečnostního pásu a způsob poutání jsou vždy navrženy tak, aby pro vás byly co nejjednodušší.

Podívejte se na video.

5bodový pás

5bodové pásy

Kdo je lépe připoutaný než závodní jezdci? Römer hledal nejbezpečnější způsob poutání dětí v autosedačkách a inspiraci našel na závodech Formule 1. 5bodový bezpečnostní pás dokáže výrazně utlumit síly působící během nárazu - odvádí je od dítěte podél pásů do 5 bodů kontaktu se sedačkou.

Jak přesně 5bodový pás funguje?

Při čelním nárazu
Bezpečnostní pás zpomalí pohyb dítěte a polstrované hrudní podušky omezí pohyb ramen a boků. Sníží tak tlak na páteř a odkloní síly pryč od hrudníku a bříška.

Při překlopení auta na střechu
I v případě překlopení dítě zůstane v bezpečí autosedačky. Ramenní kontaktní body a popruh mezi nohami jej udrží. Stejně tak i při jakémkoli jiném druhu nárazu, při kterém by u jiných autosedaček mohlo hrozit podklouznutí a vypadnutí ze sedačky.

5bodové pásy udrží dítě v chráněném prostoru.

  • Jsou přímou součástí autosedačky.
  • Jsou nastavitelné.
  • Vždy je přizpůsobíte velikosti dítěte.
  • Najdete u všech autosedaček Römer v kategorii 0-13 kg a kategorii 9-18 kg.

Klasický 3bodový pás vozidla využijete u modelů bez ISOFIXu - k připevnění autosedačky k sedadlu.

ADAC

ADAC je největší automobilová asociace v Evropě. Každý rok provádí velmi přísné testy dětských bezpečnostních systémů, které jsou uznávány jako nejdůležitější testy tohoto druhu v Evropě.

Autosedačky jsou zkoušeny při bočním i čelním nárazu, musí obstát z hlediska ergonomie, ovladatelnosti, snadnosti údržby, zpracování i obsahu škodlivých látek. Kritéria jsou mnohem přísnější než ta, která nařizuje norma ECE R 44/04.
Údaje z testů používají různé automobilové kluby a spotřebitelské organizace v celé Evropě.

CLICK & GO

CLICK & GO dovoluje snadné nasazení autosedaček Römer na kočárky Britax.

D-SIP

d-sip

Při bočních nárazech zpravidla dochází k nejvážnějším zraněním. Proto Römer neustále pracuje na zlepšování ochrany a vyvíjí nové technologie, aby se dětem ani při vážné autonehodě nic nestalo.

Boční ochranu mají všechny autosedačky Römer - vždy je navíc přizpůsobená dané váhové skupině. Technologii D-SIP najdete u autosedaček kategorie 0-13 kg.

Výklopná madla v případě nárazu zkracují pohyb, rozptýlí nárazovou energii do celé skořepiny autosedačky a ta ji odvede pryč od miminka.

Podívejte se na video

dTest

Nezisková organizace dTest vznikla již v roce 1992 pod názvem Občanské sdružení spotřebitelů TEST. Pravidelně podrobuje testům různorodé výrobky, aby lidem pomohla orientovat se v kvalitě nově nabízeného zboží.

Ve svém časopisu dTest upozorňuje na nebezpečné výrobky a naopak doporučuje kvalitní. Testovala i několik autosedaček Römer, které zkoušku zvládly na výbornou a získaly skvělé hodnocení.

ECE R44/04

Norma ECE = Economic Commission for Europe stanovuje technické předpisy pro automobily a jejich vybavení. Určuje, jakým způsobem musí být otestovány všechny dětské autosedačky.

Jaké podmínky musí autosedačky splnit?

  • Uspět v testování při simulaci čelního nárazu o rychlosti 50 km/h.
  • Uspět v testování při simulaci zadního nárazu při rychlosti 30 km/h.

Aby byly testy co nejpřesnější a simulace reálná, využívají se figuríny a moderní měřicí přístroje. Na štítku si můžete přečíst, podle které normy byla autosedačka schválena. Všechny autosedačky Römer, které nabízíme, splňují požadavky normy ECE R44/04.

Hrudní podušky

podusky

Hrudní podušky jsou rozšířenou polstrovanou částí 5bodového bezpečnostního pásu. Na první pohled se může zdát, že se starají jen o větší pohodlí dítěte. Ale není to tak. Kromě toho, že pásy díky nim netlačí a neřežou, mají i důležitou bezpečnostní funkci.

Rozšiřují bezpečnostní pás a jistí tak větší plochu, čímž rovnoměrně rozkládají síly na ramena a hrudník dítěte. To je důležité především při čelním nárazu, kdy pásy omezí pohyb ramen a boků a sníží tím tlak na páteř. Síly jsou odkloněny od hrudníku a bříška s životně důležitými orgány. Dítě zároveň zůstává v bezpečném prostoru autosedačky.

ISOFIT

SOFIT je systém navržený speciálně pro autosedačky skupiny 2 a 3. Využívá systém ISOFIX i bezpečnostní pásy v autě.

ISOFIX

V roce 1997 jsme společně s automobilkou Volkswagen vyvinuli technologii ISOFIX, která vyřešila problém 70% špatně zafixovaných sedaček. Dnes je náš vynález celosvětovým standardem instalace dětských autosedaček a zajišťuje správné a bezpečné uchycení.

ISOFIX+

ISOFIX+ je naše poslední zdokonalení systému ISOFIX. Využívá širší přípojky omezující pohyb v bočním směru a ukotvení horního upevňovacího popruhu v horní části, proto poskytuje lepší stabilitu a pohlcuje sílu nárazu.

Poutání

Poutání autosedačky do vozidla a jeho způsob. Některé autosedačky se poutají 3bodovým bezpečnostním pásem vozidla, u některých je možné využít bezpečnějšího poutání pomocí systému ISOFIX.

SecureGuard

Naše poslední inovace - SecureGuard - způsobí, že naše autosedačky s vysokým opěradlem jsou ještě bezpečnější díky 4. kotevnímu bodu bezpečnostního pásu pro dospělé. Pomáhá tak udržet břišní pás v ideální pozici přes pánevní kost a rozptyluje energii vzniklou v případě čelního nárazu.

SI-PAD

Technologie SI-PAD zajišťující lepší ochranu při bočním nárazu výhradně u autosedačky TRIFIX.

SICT

Technologie SICT zvyšuje bezpečnost starších dětí v případě bočních srážek. SICT snižuje sílu nárazu minimalizací vzdálenosti mezi vozem a sedačkou.

Stiftung Warentest

www.test.de - Nezávislá přední německá spotřebitelská organizace Stiftung Warentest provádí jedny z nejuznávanějších testů ve střední Evropě s ohledem na bezpečnost dětí. Výsledné hodnocení se skládá z jednotlivých zkoušek, a to čelní a boční náraz, manipulace, ergonomie a testování škodlivých látek.

Umístění

Umístění autosedačky ve vozidle. Autosedačky skupiny 9-18 kg a 15-36 kg se obvykle umísťují po směru jízdy. Autosedačky od narození do 13 kg je nutné umístit proti směru jízdy.

Váhová skupina

Evropské normy rozdělují autosedačky do váhových skupin podle hmotnosti. Hlavními váhovými skupinami jsou:

  • skupina 0+ (0-13 kg)
  • skupina 1 (9-18 kg)
  • skupina 2 a 3 (15-36 kg)

Existují také autosedačky tyto váhové skupiny kombinující.

XP-PAD

XP-PAD je technologie vyvinutá pro ochranu dítěte při čelním nárazu. Podušky XP-PAD snižují sílu působící na krk dítěte o 30% oproti samotnému bezpečnostnímu pásu. Technologie je založena na dvoustupňovém stlačení podušek. XP-PAD posunul bezpečnostní standardy pro sedačky skupiny 2 a 3 na zcela novou úroveň.

Základna

Základna je příslušenství k autosedačkám kategorie 0-13 kg. Díky přídavné základně je poutání autosedačky mnohem jednodušší a také bezpečnější. Navíc je možné použít také systém ISOFIX pro ještě bezpečnější poutání..

Košík

Počet: 0 ks Cena: 0 Kč

Menu

+420 777 821 862 (po-pá, 10-14)

Košík

Počet: 0 ks Cena: 0 Kč